Contactpagina/Klachtenpagina

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens: info@borsboombanket.nl

https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/borsboombestelonline/files/nl_nl_2_Klachten%202018_11.pdf?t=1541100112

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

HF Borsboom Banket & Catering

Sterappelstraat 46

2546 RB Den Haag

Tel 070-3689945

Fax 070-070-3234784/0610927880

info@borsboombanket.nl

www.borsboombanket.nl

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Gastenboek

  • 13-11-2018 - Genoten van jullie borrelhappen op ons lustrum lees meer
  • 18-09-2018 - Vorige week een chipolata taart besteld voor de verjaardag van...  lees meer
  • 24-12-2017 - Alles wat we hadden, hapjes, koekjes, gebakjes, wraps, waren...  lees meer
Plaats een bericht
borsboom_groen
© 2011 - 2018 borsboombestelonline | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel